KURUMSAL

TÜKETİCİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

OSMANGAZİ ELEKTRİK DAĞITIM AŞ TÜKETİCİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Yenilikçi yöntemler kullanarak Elektrik Dağıtım hizmetlerinin kalitesini sürekli yüksek tutmayı ve bu konuda sektöründe lider ve örnek olma vizyonu çerçevesinde, Osmangazi EDAŞ Üst Yönetimi tüketicilerine kesintisiz, kaliteli ve sürdürülebilir hizmet vermek amacıyla;

  • Tüketicilerin beklentilerini güvenilir, şeffaf, hızlı bir şekilde karşılamayı,
  • Çağrı merkezi, sosyal medya ağı ve tüketici işlem merkezleri aracılığıyla tüketicilerin kolay ulaşmasını ve bilgi almasını sağlayarak talep ve şikâyetlerini almak ve değerlendirmeye yönelik kesintisiz hizmet vermeyi,
  • Talep ve şikâyetlere yasal mevzuat şartlarını da dikkate alarak, en kısa sürede cevaplamayı ve süreçle ilgili gerekli altyapı çalışmalarını yapmayı,
  • OEDAŞ bünyesinde oluşturduğu sistem ile tüketici şikâyetlerin alınması ve değerlendirilmesi için çalışmaların sürekliliğini sağlamak amacı ile çalışanlarının periyodik eğitimler vermeyi,
  • Tüketici memnuniyetini artırmaya yönelik gelişmeleri takip ederek kalite hedeflerini belirlemeyi ve sürekliliğini sağlamayı,

Taahhüt etmektedir.