OEDAŞ 1.200’ü AŞKIN ÇALIŞANIYLA KIŞ HAZIRLIKLARINI TAMAMLADI
BAKIMLAR
TAMAMLANDI, ARAÇ VE EKİPMAN SAYISI ARTIRILDI.
Hizmet verdiği bölgede hayatına dokunduğu
3 milyon kişiye güvenli ve sürdürülebilir elektrik arzı sağlayan OEDAŞ, yatırımlarına
aralıksız olarak devam ederken çetin kış koşullarına yönelik hazırlıklarını da
tamamladı. Aydınlatma, enerji nakil hatları ve trafoların bakımını yapan
OEDAŞ ayrıca araç bakım filosunu genişletti ve yeni drone’larıyla özellikle
zorlu coğrafyalardaki arızaları daha hızlı tespit etmeye başladı. OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, başta saha ekipleri ve mühendisler olmak üzere
1.200’ü aşkın OEDAŞ çalışanıyla birlikte kış koşullarına hazır olduklarını
söyledi.
Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir,
Kütahya ve Uşak illerinin elektrik dağıtım hizmetini sağlayan Osmangazi
Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), kış mevsiminin sert geçtiği bölgede hazırlıklarını
tamamladı.
OEDAŞ kış mevsimi koşullarına yönelik
hazırlıklar kapsamında hizmet verdiği beş ilde toplam 27 bin 612 adet
aydınlatma direği, 3 bin 657 adet trafo ile 18 bin 8 kilometre alçak gerilim ve
orta gerilim hattının bakımını yaptı. Arıza bakım aracı filosunu genişleterek
298 araca çıkaran OEDAŞ ayrıca zorlu coğrafi koşullarda önleyici bakım
çalışmaları yapmak ve yaşanabilecek arızaları hızla belirlemek üzere
bölgesindeki her şehir için birer drone tedarik etti.
Muzaffer
Yalçın: “Şehirlerimizi karış karış gezerek hazırlıklarımızı tamamladık”
Kış mevsimine yönelik çalışmalar
hakkında bilgi veren OEDAŞ Direktörü
Muzaffer Yalçın, “OEDAŞ olarak bölgemizde hayatına dokunduğumuz 3 milyon
kişiye güvenli ve sürdürülebilir elektrik arzı sağlamak için çalışıyoruz. Bu
kapsamda bir taraftan yeni yatırımlarla geleceğin
elektrik şebekelerini kurarken diğer taraftan da şehirlerimizi karış karış
gezerek bakım-onarım çalışmalarımızı tamamladık. Bölgemizde kış koşulları son
derece çetin geçiyor. Bu nedenle bakım çalışmalarımıza ek olarak araç filomuzu
ve ekipmanlarımızı da genişlettik. Başta saha ekiplerimiz ve mühendislerimiz
olmak üzere 1.200’ü aşkın çalışma arkadaşımızla birlikte kış koşullarına karşı hazırlıklarımızı tamamladık” dedi.
Yalçın ayrıca 7 gün 24 saat hizmet veren ‘ALO 186 OEDAŞ Çözüm
Merkezi, ‘OEDAŞ 186’ mobil uygulaması, internet sitesi ve e-posta hizmetlerinin
yanı sıra tüketici hizmet merkezleri aracılığıyla da tüm vatandaşların OEDAŞ
ile iletişime geçebileceğini belirtti.
Haberlere Dön