Müşteri Memnuniyeti Politikası | Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ

KURUMSAL

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

OSMANGAZİ ELEKTİRİK DAĞITIM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Yenilikçi yöntemler kullanarak Elektrik Dağıtım hizmetlerinin kalitesini sürekli yüksek tutmayı ve bu konuda sektöründe lider ve örnek olma vizyonu çerçevesinde, Osmangazi EDAŞ Üst Yönetimi müşterilerine kesintisiz, kaliteli ve sürdürülebilir hizmet vermek amacıyla;

  • Müşterilerin beklentilerini güvenilir, şeffaf, hızlı bir şekilde karşılamayı,
  • Çağrı merkezi, sosyal medya ağı ve müşteri işlem merkezleri aracılığıyla müşterilerin kolay ulaşmasını ve bilgi almasını sağlayarak talep ve şikâyetlerini almak ve değerlendirmeye yönelik kesintisiz hizmet vermeyi,
  • Talep ve şikâyetlere yasal mevzuat şartlarını da dikkate alarak, en kısa sürede cevaplamayı ve süreçle ilgili gerekli altyapı çalışmalarını yapmayı,
  • OEDAŞ bünyesinde oluşturduğu sistem ile müşteri şikâyetlerin alınması ve değerlendirilmesi için çalışmaların sürekliliğini sağlamak amacı ile çalışanlarının periyodik eğitimler vermeyi,
  • Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik gelişmeleri takip ederek kalite hedeflerini belirlemeyi ve sürekliliğini sağlamayı,

Taahhüt etmektedir.