KURUMSAL

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

OSMANGAZİ ELEKTİRİK DAĞITIM AŞ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ, yenilikçi yöntemler kullanarak elektrik dağıtım hizmetlerinin kalitesini sürekli yüksek ve güncel tutmak, sektöründe lider olma vizyonu çerçevesinde, müşterilerimize kesintisiz kaliteli sürdürülebilir hizmet vermek amacıyla üst yönetimin liderlik ve teşviği ile:

  • Müşteri memnuniyetine odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ettiğimizi,
  • Bu şikayetleri ele alırken, müşterilerimizin ihtiyaçlarının beklentilerinin tanınması ve müşterilerimize açık, etkili ve kullanımı kolay şikayet etme süreci sağlanması,
  • Müşterilerimizin beklentilerini; ücretsiz, güvenilir, objektif, şeffaf ve tüm verilerin gizliliği çerçevesinde kayıt altına alıp hiçbir şekilde müşteri aleyhinde cezai müeyyide içermeyerek, yasal şartlar etik ilkelerimiz ve şirket politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendireceğimizi,
  • Müşterilerimize en kısa sürede geribildirim de bulunarak, tüm şikayetleri çözüme ulaştıracağımızı, şikayetleri ele alma sürecinin etkinliğini ve verimliliğini gözden geçireceğimizi,
  • Müşterilerimizin; çağrı merkezi, web, sosyal medya ve çözüm noktaları aracılığı ile  şikayetlerini  7/24 iletebileceklerini,
  • Şirketimize iletilen şikayetlerin tekrar oluşmaması için, gerekli altyapı iyileştirme çalışmalarını yapmayı, gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artırmayı,
  • Müşterilerimizin sadece şikayetlerini çözümleyerekdeğil aynı zamanda beklentilerini de karşılayarak sunulan hizmet kalitesinin üst düzey beklentilere cevap verebilecek seviyeye ulaştırmak için sorumlu olduğumuzu,
  •  Müşterilerimizin şikâyetlerinin alınması, değerlendirilmesi ve sürekli izlenilebilirliğini  sağlamak amacı ile çalışanlarımızın  sürekli eğitildiğini,
  • Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik gelişmeleri takip ederek kalite hedeflerini ve sürekliliğini sağlamayı,
  • Müşterilerimizden gelen şikayetleri ele alıp risk ve fırsatları göz önünde bulundurarak mevcut süreci iyileştirmeyi,
  • Şikayetleri alıp takip ve sonuçlandırma aşamasında, müşteri memnuniyetini önemsemeyi ve sürdürebilmeyi,
  • Müşterilerimizin fikirlerine saygı duyduğumuzu, kendilerine adil ve objektif davranılacağını, kişisel bilgilerinin güvende olduğunu (KVKK gereği), haklarının yasalara uygun şekilde korunduğunu, tarafsız, hesap verebilir, insana ve çevreye saygılı bir şirketten hizmet aldıklarını,

Taahhüt ederiz.