OEDAŞ çağrı merkezi kalitesini uluslararası standartlara taşıdı
Elektrik dağıtım şirketi OEDAŞ’ın çağrı
merkezi olan ‘ALO 186 OEDAŞ Çözüm Merkezi’, hizmet kalitesini iki yeni
sertifika ile bir kez daha belgeledi. OEDAŞ’ın akreditasyon aldığı ISO 18295-1 hizmet
kalitesi ve müşteri deneyiminin standartlarını belirlerken, ISO 18295-2 ise çalışanların
eğitimi ve müşteriye yönelik yaklaşım gibi süreçleri kapsıyor. Çözüm Merkezi
aracılığıyla yılda ortalama 1,7 milyon kişiyle etkileşime geçtiklerini söyleyen
OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Çözüm Merkezi ekibimizle 7/24 kesintisiz
hizmet vererek tüketicilerimizin her an yanında olmaya ve yüksek memnuniyet
sağlamaya devam edeceğiz.” dedi.
Afyonkarahisar, Bilecik,
Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta elektrik dağıtım hizmeti veren Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), çağrı
merkezi faaliyetlerini uluslararası standartlara uygun çerçevede yürüttüğünü
kanıtlayan ISO 18295-1 ve ISO 18295-2 standardı akreditasyonunu almaya hak
kazandı.
ISO 18295 çağrı merkezi standartlarını belirliyor
Müşteri hizmeti
sektöründe hizmet kalitesi ve müşteri deneyiminin standartlarını belirlemek
için oluşturulan ISO 18295, çağrı merkezleri ve müşteri hizmetleri
operasyonları için genel prensipleri ve gereklilikleri kapsıyor. Bu standart
ile müşteri memnuniyetini artırmak, hizmet süreçlerini standartlaştırmak ve
işletmeler arasında karşılaştırılabilirlik sağlamak hedefleniyor.
ISO 18295 eğitim ve teknoloji kullanımını artırıyor
Müşteri iletişim
merkezlerinde çalışan personelin eğitimi, teknolojinin kullanımı, hizmet
kalitesi ölçümü ve müşteriye yönelik yaklaşım gibi konularda yönergeler sunan
ISO 18295 ise müşteri bilgilerinin gizliliği ve güvenliği gibi hassas konuları
da ele alıyor. Bu standart, işletmelerin müşteri hizmetleri süreçlerini
iyileştirmelerine ve müşteri memnuniyetini artırmalarına yardımcı olurken
tüketicilere de daha tutarlı ve yüksek kaliteli hizmet sunulmasını sağlıyor.
Muzaffer Yalçın: “Yeni akreditasyon belgeleri, hizmet kalitemizi artırma
çabamızın göstergesi”
ALO 186 OEDAŞ Çözüm
Merkezi’nde 7/24 kesintisiz hizmet verdiklerini söyleyen OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Almaya hak kazandığımız iki yeni standart,
tüketicilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini artırma ve sürekli olarak
geliştirme çabamızın bir göstergesidir. Gerek kurum kültürümüz gerekse
uluslararası standartlar çerçevesinde oluşturduğumuz hizmet kalitemizle tüketicilerimizin
her an yanında olmaya ve yüksek memnuniyet sağlamaya devam edeceğiz.” dedi.
Haberlere Dön