OEDAŞ’ın tüketici memnuniyeti odaklı yaklaşımına uluslararası ödül
Elektrik
dağıtım şirketi OEDAŞ, uluslararası arenada iş dünyasının en prestijli
ödüllerinden biri olarak kabul edilen Stevie International Business Awards’ta (Stevie
Uluslararası İş Ödülleri) ‘Müşteri Memnuniyetinde Başarı’ kategorisinde ödüle
layık görüldü. OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Hayata geçirdiğimiz yenilikçi
yöntemlerle yalnızca bugünü değil, geleceği de öngörerek tüm sistemlerimizi
çağın gereksinimleri doğrultusunda güncelliyor, tüketicilerimize en iyi hizmeti
sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz.” dedi.
Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak’ta
elektrik dağıtım hizmeti sağlayan Osmangazi
Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), dünyanın tek uluslararası, kapsayıcı iş
ödülleri programı olan Stevie International Business Awards’ta (Stevie
Uluslararası İş Ödülleri) ‘Müşteri Memnuniyetinde Başarı’ ödülü kazandı. Dünya
genelinde 3.600’den fazla başvurunun yapıldığı programın ödül töreni 11 Ekim’de
İstanbul’da düzenlenecek.
Muzaffer Yalçın: “Kolay, etkili ve
ulaşılabilir bir tüketici deneyimi sunuyoruz”
Tüketici memnuniyeti odaklı yaklaşımları hakkında bilgi veren OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın,
“Hayata geçirdiğimiz yenilikçi yöntemlerle yalnızca bugünü değil, geleceği de
öngörerek tüm sistemlerimizi çağın gereksinimleri doğrultusunda güncelliyor,
tüketicilerimize en iyi hizmeti sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz.
Tüketicilerimizden gelen tüm geri bildirimleri ele alıp mevcut süreçlerimizi iyileştirerek
kaliteli ve sürdürülebilir hizmet vermeye odaklanıyoruz. Beş ildeki hizmet
merkezlerimiz ve 7/24 hizmet veren çağrı merkezimizin yanı sıra sesli yanıt
sistemi, mobil uygulama, web-chat, whatsapp chatbot, web sitesi, sosyal medya
gibi kanallarda etkili, kullanımı kolay aynı zamanda ulaşılabilirliği
önceliklendirdiğimiz bir tüketici deneyimi sunuyoruz.” dedi.
“Memnuniyet ve müşteri deneyimi ekipleri
kurduk”
Teknolojik altyapılarını insan odaklı yaklaşımla
birleştirdiklerini belirten Yalçın
şöyle devam etti; “Çağrı merkezimiz içerisinde yönetim kadrosundan
oluşturduğumuz ‘Memnuniyet Ekibi’, çalışan ve tüketici deneyimini sistemsel
olarak kolaylaştırmak ve hızlandırmak için kurduğumuz ‘Benim İşim, Benim
Müşterim’ ekibi ve tüketici deneyimini yüz yüze ölçümleyen ‘Müşteri Deneyimi
Elçisi’ ekiplerimizle tüketici deneyimini üst seviyeye çıkarıyoruz. Tüm bu
çalışmalarımız neticesinde dünyanın en prestijli iş dünyası ödüllerinden biri
olan ve binlerce başvurunun yapıldığı Stevie Ödülleri’nde ‘Müşteri Memnuniyetinde
Başarı’ ödülü almanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu ödülün alınmasında
büyük emeği olan yaklaşık 1.300 çalışma arkadaşımızı kutluyor ve teşekkür
ediyorum. Her alanda en üst düzeyde hizmet sunmak için çalışmalarımıza aralıksız
devam edeceğiz.”
Haberlere Dön